عکاس تبریزی، برنده جایزه عکاسی لیتوانی

شناسهٔ خبر: 01B3A1F0 -
عکاس تبریزی با مجموعه عکس مرزها، برنده جایزه اول جشنواره بین المللی عکاسی خبری VILNIUS PHOTO CIRCLE (حلقه عکس ویلنیوس) در کشور لیتوانی شد.

به گزارش هاناخبر ،محمد بقال اصغری همراه با ۲ عکاس دیگر شامل صفا ایول از ترکیه و گرته تورکونایته از گرجستان فینالیست‌های بخش دایره زندگی بودند که در پایان هیئت داوران جایزه یک هزار و ۷۰۰ دلاری دوربین عکاسی و مقام نخست این بخش را به نماینده تبریز و ایران اهدا کرد.

 

هفدهمین دوره جشنواره بین المللی ویلنیوس در سال جاری میلادی در ۲ بخش Circle of life (دایره زندگی) و Homework (تکلیف شب) و با موضوع مرز‌ها در شهر ویلنیوس پایتخت کشور لیتوانی برگزار شد.

 

در این جشنواره عکاسان مطبوعاتی و فعالان عکاسی خبری از سراسر جهان گردهم می‌آیند و آثار خود را برای داروی و برگزاری نمایشگاه به دید عموم می‌گذارند.

 

بقال اصغری متولد سال ۱۳۷۴ از عکاسان مستند اجتماعی تبریز است که فعالیت رسمی و حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز و جوایز متعدد بین‌المللی و کشوری را کسب کرده است.

 

نفر دوم جشنواره عکس سال آمریکا (poy)، برگزیده جشنواره days japon در کشور ژاپن، نفر اول ششمین جشنواره فیروزه تبریز، نفر اول جشنواره عکس راه آهن، منتخب عکاس مستند سال ایران، نفر دوم گرنت عکاسی انگلیس از جمله افتخارات عکاس تبریزی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =